duminică, 15 martie 2009

la nunta lapusaneasca






Titlurile melodiilor (14’39”)
1. Cand a hi nunta mandrii
2. Ia-ti mireasa cununa – de la min. 1.04
3. Miresuca cu margele – 3.47
4. Maieran in cornu mesii – 6.36
5. La hore lapuseneasca – 9.35
6. Strigaturi de nunta – 12.16

„De-a lungul anilor am căutat să interpretez cântecele care se găseau în sufletul oamenilor, ori cântece de acest fel sunt foarte puţine; de aceea pot spune că nu am un repertoriu foarte vast, căci mai presus de orice am vrut să păstrez calitatea. Eu nu scot muzică pe bandă rulantă.

”Cum e omul aşa-i şi cântecul, acesta fiind oglinda sufletului.”

Cariera este un drum. Eu am ales acest drum. Din păcate unii au confundat cariera artistică cu publicitatea artistică; publicitatea artistică a creat false valori. Unii au vrut ca din folclor să facă avere, dar eu spun că folclorul nu trebuie exploatat pentru a se face din el avere.
Unii au privit folclorul ca pe o relaxare, dar eu spun că folclorul nu este o relaxare.



Actele artistice fără valoare sunt la fel de păgubitoare si grave pentru societate ca si infracţiunile, şi ar trebui pedepsite ca atare.”

-spune Grigore Leşe.


Niciun comentariu: